zondag 7 juni 2015

# 076 - Instagram - week 23

Ohh, jongens. Wat gaat de tijd weer lekker snel. Ik kan niet geloven dat het over één maand al vakantie is. Ik kijk er zo erg naar uit. Maar aan de andere kant ga ik ook nog even genieten van de laatste weken in groep 5. Afgelopen week heb ik een paar heel leuke dingen gedaan. Zoals je kon lezen ging ik naar het concert van Maroon 5, wat geweldig was! Op donderdag bekeek ik Huy z'n nieuwe appartement en hebben we lekker door de stad gelopen en ijs gegeten. Zaterdagmiddag ben ik weer met mijn zusje het dorp ingegaan. Ik kocht wat cadeautjes, nagellak en weer zo'n fijne matte lipbalm van de Hema! En softijs met spikkeltjes. We sloten af op een terrasje in de zon. 's Avonds ben ik met Daphne naar de bioscoop in Kampen gegaan. We gingen naar Spy, een actie-komedie met Jude Law, Melissa McCarthy en Jason Statham. Normaal ben ik niet zo van de komedies en kies ik sneller voor alleen actie. Maar dit was echt wel een grappige film, ik heb gelachen. Vandaag ga ik denk ik maar weer eens van de zon genieten, voor je 't weet is ie weer weg.


Bloemen voor mama! ✗ - ✗ Juli, 2014.


Schattig! ✗ Sienna, juli 2014. ✗ From where I stand.


Juli, 2014. ✗ Lief, die spontane cadeautjes. ✗ -


Florence, juli 2014. ✗ Voorlezen. ✗ We ready!


Adam! ✗ OOTD op donderdag. ✗ Late lunch.


OOTD op vrijdag. ✗ Zwolle. ✗ IJs van Salute in Zwolle.


Salade. ✗ Outfit van donderdag. ✗ Details.


Sis. ✗ Naar Spy met Daphne.

Astrid S - 2AM (Matoma Remix) (luister)

6 opmerkingen:

  1. Je maakt zulke leuke foto's, ik vind de throwback naar oude outfits ook altijd super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een superleuk jurkje had je op vrijdag aan! Waar heb je die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. H&M Divided van de laatste collectie, dus als het goed is is ie te koop :)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke foto's, het zag er naar uit dat je een hele leuke week hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's weer. Ik zou zo'n ijsje echt goed kunnen gebruiken ook nu. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's, die vakantiefoto's er tussen zijn altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.