zaterdag 18 oktober 2014

Outfit

In deze post zie je de outfit die ik aanhad toen Estelle en ik foto's gingen maken in het bos. En je ziet wat foto's van Estelle en mij samen. Samen op de foto gaan is zoveel leuker dan alleen, haha! Ik draag een lekker casual outfitje. We vonden het leuk om onze outfits een beetje te laten matchen met elkaar en ik denk dat dat wel is gelukt. Ik draag mijn spijkerjasje van de H&M die ik denk ik al minstens 3 jaar heb. Het t-shirt leende ik van mijn zusje. Wat vind jij van mijn outfit en van onze foto's samen?

Spijkerjasje, jeans - H&M / t-shirt - Pimkie / cut-out boots - Primark / armband - gekregen

18 opmerkingen:

  1. Hele mooie outfit, je jasje is zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's zijn zóó mooi! Echt wauw... Ik wil ook met zo`n wazige achtergrond kunnen fotograferen! Je foto's zijn ook ontzettend scherp! Gebruik je een afstandsbediening om scherp te stellen? Want ik moet nu steeds scherp stellen op een deur ofzo en er later heen rennen haha! Jullie outfits zijn ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je jasje is inderdaad echt harstikke leuk! En ik blijf die cut outs boots zo tof vinden! Ze zijn stoer maar toch ook weer vrouwelijk! De foto's zijn echt mooi zo in het bos!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke foto's! Je zusje en jij lijken echt op elkaar!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's, jullie lijken zo op elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super outfits:)
    AND Giveaway on my blog-> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/10/giveaway-echo-paul.html
    xx
    Bianka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's en mooie outfit! Jullie zijn zo leuk zo samen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's! Erg goed gelukt, zo samen op de foto. Mooie locate, ik vind jouw outfit heel leuk Denise. Zou ik zo aantrekken. Ik kocht gisteren bij de h&m een nieuw spijkerjasje, ik had mijn andere spijkerjasje al 4 jaar haha, kun je zo lang mee doen. Heerlijke herfst outfit foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat staan jullie allebei toch altijd leuk op de foto's! Echt mooie meiden, haha! En leuke outfits of course. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer mooie foto's dames!! Groet Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's zo samen! :-)

    liefs,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahh de outfits matchen zo leuk bij elkaar:)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.