donderdag 23 oktober 2014

Details

Ik weet niet wat het precies is, maar ik heb iets met details. Vooral op foto's. Maar dat was je waarschijnlijk al wel opgevallen. In mijn outfitposts zitten altijd twee detailfoto's. En sowieso maak ik graag close-ups. Het is dat cameralenzen zo duur zijn, maar anders was mijn eerstvolgende aanschaf absoluut een macrolens. Maar goed, in deze post zie je wat details van herfst- en winteroutfits van vorig jaar. Ik vind het zelf leuk om terug te zien. Wat vinden jullie van zulke detailfoto's. Maak jij ze ook graag?



Echosmith - Cool Kids (Sofia Karlberg cover) (luister)

20 opmerkingen:

  1. Mooie detailfoto's allemaal! Ik hou ook heel erg van details, die maken je outfit af:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die high heels laarjes zijn zo gaaf.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf, die details! Vind ik altijd net wat extra's geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik ben ook echt gek op detail foto's, zowel maken als zien. Maak jij al je outfit foto's altijd zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die 3e foto vind ik erg leuk! En die foto met je timberland schoenen ook , prachtige herfst kleuren op die foto wauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou ook heel erg van detailfoto's, maak ze alleen wel iets minder vaak. Leuke foto's, vooral al die verschillende nagellakkleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful :) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/
    Giveaway on my blog-> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/10/giveaway-echo-paul.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, ik vind detail shots ook altijd zo mooi! Echt prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! Ik vind de oorbellen van de een na laatste foto zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super foto's! Vind die eerste van die cuff in het haar echt geweldig. Hele mooie toevoegingen aan je outfits.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Details maken de foto's (en outfits) echt compleet. Hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, echt geweldige foto's. De vijfde en zesde vind ik echt prachtig.You go girl!
    Liefs, X.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's!
    Die laarsjes zijn prachtig!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi foto's! :)
    En wat betreft dure macro-lenzen, op eBay kun je voor een paar dollar tussenringen voor je 50mm lens kopen, zodat je nog dichterbij kunt fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's zeg. Ik vind die enkellaarsjes erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.