donderdag 10 april 2014

Trend: tuinbroek

Oef, het is veel te lang geleden dat ik zo'n trendpost maakte! Maar nu dacht ik er weer eens aan. En deze keer in het zonnetje: de tuinbroek! Want die is leuk. Ik zie ze op steeds meer blogs voorbij komen en het enige wat ik dan denk is: ik wil er ook een. Gewoon eentje van lichte denim en kort. Je kan het stoer maken, maar ook classy. Ik vind het supergaaf staan met hakken eronder, maar witte gympen erbij vind ik ook leuk. Ik zou het combineren met wit en bijvoorbeeld een statement ketting. Mijn favorieten hieronder zijn nummer 3, 10, 12 en 14. Heb jij een tuinbroek? Of zou je er een willen?



1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

21 opmerkingen:

  1. ziet er heel gaaf uit! ik wil ook wel zoiets! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze zó leuk! Jammer genoeg heb ik nog steeds niet het geschikte exemplaar gevonden...
    Nr. 13, weet je toevallig de bron van die foto? Misschien kan ik dan terug vinden welk merk het is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, nu wil ik er eigenlijk ook wel een! :D Hele leuke inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze ook zo gaaf! Ik heb er zelf ook een maar helaas staat hij mij niet heel leuk haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk deze trend! Ik zou het niet snel aandoen, bij de primark heb je best goedkope tuinbroekjes. Super leuk vind ik het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt heel erg tof staan !! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze altijd zo leuk staan op van die inspiratieplaatjes, maar zelf vind ik ze niet zo mooi staan bij mezelf!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze trend echt gaaf! Nu nog moed verzamelen om het zelf te durven dragen..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan mij herinneren dat ik er een vroeger eentje had. Een witte. En ik vond het drie keer niks. Handig wazzie wel, behalve als je naar 't toilet moest, dan stond je meteen halfnaakt. Maar zo fashionable als hierboven heb ik 'm nooit gedragen; tuinlaarzen en twee vlechtjes in. Hm. Het is nog steeds niet helemaal mijn ding, maar ze worden wel erg leuk gecombineerd hierboven!
    Dragen kinderen in jouw klas eigenlijk een tuinbroek? (Ik droeg die broek, als ik mam moet geloven, overal naartoe. En dat terwijl.. Hm.)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het ook erg leuk! Heb er vorige week een gekocht bij de Primark:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaa leuk! Ik heb zelf een zwarte. Ik vind het alleen heel moeilijk om aan te doen, ook omdat heel veel mensen het niet begrijpen. Vaak boeid het me niet maar met de tuin broek kan ik me daar gewoon niet overheen zetten?

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. vind het echt super leuk, ben al een tijdje opzoek naar de perfect voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben echt verliefd op de tuinbroek! Liefst wil ik nu nog een lange zwarte! Leuke post xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze zooo leuk! Vooral zo'n korte ^^
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb ook een tuinbroek gekocht laatst, kan niet wachten om hem te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke inspiratiefoto's! Ik vind vooral de korte tuinbroek mooi staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vroeger toen ik tien was droeg ik ze.. ook geruiten heel erg fout...

    New blogpost; The bag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had vroeger altijd een bruine tuinbroek, haha! Erg fout. Maar nu zou ik het wel weer leuk weten te combineren! Leuk gedaan!

    Liefs, Roëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.