zaterdag 12 april 2014

Outfit

Hoi! Vandaag is een fijn dagje. Ik heb outfitfoto's gemaakt en straks ga ik nog wat boodschappen doen. Vanavond vier ik namelijk mijn verjaardag met een paar vrienden. We gaan daarna ook uit, in Music Club Kampen. Dit was eerst 't Haasje en het is nu verbouwd. Dus ik ben benieuwd hoe het is geworden. Vanavond komen o.a. Kraantje Pappie en Mr. Polska. Ik hoop dus op een gezellige avond. Jullie ook een fijne zaterdag.

Cropped top - Lefties, / jegging, blazer, ringen - H&M / schoenen - Primark

Pharrel Williams - Hunter (luister)

23 opmerkingen:

  1. Mooie outfit en wat een leuke cropped top!
    xxx NausikaƤ
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke outfit.! veel plezier vanavond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit ! En ik vind de schoenen ook erg leuk ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit staat je ook heel mooi! Ik vind de top en de schoenen heel tof!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, hele mooie schoenen! Ik heb dat blazertje ook erg leuk om te zien hoe jij hem combineert!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! Vind het shirtje erg leuk :) Ook mooie lippenstift!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super super outfit! Heel veel plezier vanavond :D

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind vooral je blazer heel mooi. Ik vind je schoenen ook heel mooi, maar ik zou er niet op kunnen lopen! Je hebt trouwens een prachtige kleur op je nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! Vooral je blazer vind ik heel mooi :) Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een vette outfit, en je kan het zo goed hebben! :O
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige look meid! Wat een eindeloos lange benen:D Fijn weekend!
    xx
    The Stylish Confessions

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave crop top zeg, mooi gecombineerd!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dit staat je geweldig! Die crop top is erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik wil ook zulke lange benen! deze outfit staat je leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Staat je leuk! Fris, maar toch classy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hey Denise!!

    Super leuke outfit!!
    Ik heb een vraagje..
    Mijn zusje en ik zijn ook laatst een blog gestart. :)
    Wij willen graag ook een link naar onze LookBook looks (net zoals je in dit blogbericht hebt) Maar hoe doe je dat?
    Alvast bedankt voor je hulp. :)

    Xoxo
    Cottoncandyblondies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.